4 Temmuz 2011 Pazartesi

sevdiğim, sevmeye başladığım Türküler

daha önce yazıyım dedim ancak tek bir Türkü vardı. HABERİN VAR ..
sevgili arkadaşım Alper ile Dilber'in dünkü düğününde (allah onları mutlu mesut etsin!) dans ederken bayıldım bir kaç tane Türkü'ye.
Bir ihtimal daha var.  bunu daha önce duymuştum, nereden duydum?? youtube sağolsun, aradım tık diye EZEL'deki karadayı ilksıradaydı. :) çok güzel söylüyor gerçekten . metni de harika!!

Ararım seni heryerde (Muhabbet bağı). bu diğerine göre biraz daha hareketli , tam karadeniz halkının enerji dolu hayatı ve geleneklerini anımsatıyor.

Sevemedim kara gözlüm. EZEL deyince o diziden diğer harika Türkü de aklıma geliverdi. bu vesileyle onu da bulmuş oldum. biraz duygusal olabilir ama yazanın eline sağlık, söyleyen Zara'nın da ağzına sağlık !! duygulandırdı resmen beni. .:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder