27 Haziran 2011 Pazartesi

Yemekten sonraki nargile keyfi

Bugün gittik lokantaya, arkadaşlar da ZAMANIDA geldiler sağolsunlar.. :)) dolaysıyla çok acıkınca iki tabak tavuk kavurmasını bir tabak makarnayla 10 dk. da bitirdik . doyasına yemek yemenin ne olduğunu neredeyse unutmuştum. yiyecekten ziyade arkadaşlarla sohbet etmek insanın damak tadını bambaşka yapıyor.. sonraki nargile keyfi , o başka bir konu. (yorgun olmalarına rağmen beni kırmadılar , kendileri sağolsunlar!) artı RENKLİ nargile olunca , sohbet renkli ve biraz da kibar oluyor. kaba davranışı ortadan kaldırmanın en iyi yöntemi işte ortamı RENKLENDİRMEKMİŞ. :)) yalnız sonra RENKGİ yalnız yolcu etmekle yanlış yaptım mı acaba diye tedirgin oldum, gece saatinde İstanbul şartlarında,, söylemesem de biliyor herkes. şu an haber bekliyorum. inşallah içim rahatlayınca uykuya dalacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder